Busy woman

Fullt upp hela dagen.
Vi lämnade Halmstad vid 09.00 idag och kom hem vid 11.00 här i Jönköping. Men torsdags kvällen i Halmstad bestod av modevisning på mårtensson med Robins familj & underbara Elin, bubbel och choklad.  Och jag lovar att lägga upp lite bilder från kvällen så fort jag får tid över.

Men idag har vi packat i stort sett allt nu inför flytten som sker redan imorgon. Vi får nyckeln imorgon vid 09.30 och tänk att jag blir sambo med Robin nu. Det känns verklgen jätte bra! Men vid 15.45 blev det jobb för min del och sen har jag jobbat hela kvällen fram tills 22.15. Och jag hann precis hem, så jag kunde se finalen i Let's Dance. Och jag som trodde att Laila skulle vinna, men där hade jag fel. Magnus var ändå en värdig vinnare! Men nu är det läggdags för min del, jag ska upp tidigt imorgon och fixa innan jag börjar jobba. God natt, Puss&kram.



Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0