Sunshine morning



God morgon, god morgon!

Idag är jag uppe rätt tidigt och jag har tagit det väldigt lugn nu på morgonen. Jag har precis fått i mig en god frukost och  ska ut och gå en morgons powerwalk i det soliga vädret. Igår blev det inte så mycket uppdatering, för jag träffade ju som sagt Lollobaby efter träningen och det blev en tripp till stan en sväng och lite shopping. Det som följde med mig hem, var: ett par solglasögon, vattenfast mascara(kan behövas på fredag), eyeliner och en puderborste. Sen vid 17.30 var jag på möte med jobbet och efter det blev det filmkväll med Mathilda och Lovisa. Vi kollade på "Allt flyter" och "Wild Child", riktigt bra filmer.
Hoppas att ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0