Student 09

Det var den bästa dagen i mitt liv igår:
Jag tog studenten
Jag fyllde 19 år
Jag och min kärlek hade 2 år &  2 månader

Att få spinga ut med en sån underbar känsla och gläde var fantastisk. Morgonen började hos Lovisa kl:06.30 med champangefrukost och vid 09.00 skulle vi vara i skolan, 13.30 sprang vi ut från skolan, 14.15 hoppade vi och skrek på flaket och sen var det firande för mig och min bror hemma med familjen och släkten. Framåt 19.00 började vi med förfest hemma hos Lollobaby igen och vid 22.00 drog vi vidare till Sliver på studentfest.

HELA DAGEN VAR HELT PERFEKT, ALLT VAR UNDERBART!
Jag har nog aldrig haft så roligt som jag hade igår.
Men idag känns det tomt och jag är sjukt hes, haha.





Kommentarer
Postat av: Linnéa

stort grattis till allt =)

2009-06-15 @ 12:10:52
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0