Clinique & Gucci



Jag älskar mina hudvårdsproduker från Clinique som jag fick av min älskling i födelsedags present/studentpresent. Det jag fick var deras tre stegs-rengöring, rese kitt i tre-stegs rengöringen, sminkbortagningsmedel, clinique mascara, clinique läppstift, spegel och necessär. Jag köpte ju ett test från deras tre steg för ett tag sen och jag blev helt beroende. Så jag blev överlycklig när jag fick detta av baby. Jag älskar känslan när man precis har gjort rent ansiktet med produkterna, man känner sig så fräsch och ren, min hy känns otroligt bra nu. Men sen fick jag också en riktigt god parfym från Gucci by Flora 75 ml, som luktar gudomligt gott. Jag kan starkt rekommendera dessa produkter och parfymen också för er som är ute efter någon ny doft till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0