Kristianstad

God morgon allihop! Tänkte att jag skulle sova ut länge idag, men det blev inget med det. Gick upp vid 9.00 och började städa här hemma och sen körde jag egen styrka i vardagsrummet. Bättre än gymmet nästan ;) Sånt man får göra när gymmet har stängt lördagar och söndag på sommaren. Men idag tar jag tåget vid 12.34 till Kristianstad och åker till min pojkväns systers pojkväns familj. Alla är bjudna dit, det blir god mat, grillning och riktigt trevligt sällskap. Robin och hans familj är redan där när jag kommer dit. Sen på söndagen blir det en hel dag i helsingborg med min pojkväns syster och hennes pojkvän!

Är tillbaka på söndag kvällen, uppdaterar då med bilder
från helgen. Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0