Grattis Pappa

Idag började dagen med ett aerobics pass kl:08.00 och sen efter det åkte jag hem och strax efter tolv mötte jag upp Jonna för en powerwalk runt munksjön. Det var riktigt uppfriskande idag och ta en powerwalk, för det var inte lika kallt som i lördags. Så det var himla skönt! Men nu är allting klart inför balen iallafall, jag har balklänning, balväska och skor. Fixat tid för håret och sminket, sen går det framåt med balplaneringen så jag ser verkligen framemot balen nu.

Men nu ikväll har vi firat min Pappa eftersom han fyller 44 år idag, ett stort grattis till honom. Men han fick en fin skjorta av mig och Robin iallafall som han blev jätte glad över. Men nu ska jag strax åka hem till mitt andra hem och göra lite mys där när robinälskling är iväg och tränar, tänkte tända lite ljus och sånt mysigt.  Men hoppas att ni haft en bra dag, för det har jag.

Pusskram, Alexandra ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0