Thailand dag 3

Bloggning fran paradiset Thailand! Nu sitter jvi har pa on Koh samui och den ar sa himla vacker och klockan ar 10.30. Men an dom har dagarna har vi inte fatt sola eller bli bruna. Sa vi har inte fatt nagon farg alls :( Forsta dagen var ganska bra, men man hade inte tid att sola eftersom det var sa himla mycket att fixa och vi var hur trotta som helst efter flygresan som tog 11 timmar. Sen igar var det inte heller solvader bara massa moln som tacker for och liksa idag. Trakigt men sant! Vi far hoppas att det kommer att spricka upp, for nu efter tre dagar borjar jag trottna pa att det inte ar sol. Och ni som kanner mig, vet ju hur jag blir om jag inte far sola :)

Men aven fast inte solen ar framme sa ligger temperaturen pa 29 - 30 grader. Och det klagar jag inte pa med tanke pa hur kallt det ar hemma. Fast vi har haft det sa underbart  och pa tala om det sa var nyarsafton bland det vackraste jag sett. Massa fyverkerier, ljus (som aker upp i himlen for att skanka en tanke for tsunamin) och massa fint pynt overallt. Det later kanske inte sa markvardigt men ni skulle statt pa stranden och satt for det fanns bara ett ord i mitt huvud da och det var: vackert!

Men jag saknar er alla dar hemma och ni
vet vilka ni ar. Pusskram, Alexandra.

Kommentarer
Postat av: elin

vet du när jag o jonatan körde hem från han imorse in till stan så var det -12 grader!!!! så nu har deras sjö frusit så imorgon ska vi ut o åka :) så be för att jag inte slår ihjäl mej eller åker i vattnet. haha! o du sötnos, man får faktiskt färg GENOM molnen, även om man inte tror det =) hälsa din man! saknar dig!

2009-01-02 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0