Powerwalk

Hej allihop! Nu är jag hemkommen från skolan, slutade vid kvart i elva. Men sen bestämde jag mig för att åka och sola, jag känner mig blek nu är jag varit här hemma i kalla sverige. Så jag var faktiskt tvungen att lägga mig i 15 min i ett solarium, all färg har ju typ försvunnit. Så det var hur skönt som helst, fick inte alls så mycket färg, men jag brukar ju sola en halv timme men nu blev det bara 15 min. Fast nu ska jag försöka få i mig lite mat innan jag och Robin ska ut och powerwalka runt munksjön och tillbaka till gräshagen, så det blir lite mer än en timmes powerwalk. Härligt!

Sen vid halv fyra idag ska jag äntligen fixa mina naglar, dom skriker efter hjälp. Haha, nä men skönt att ha dom ska bli fixade igen för dom blev verkligen helt förstörda i Thailand. Tänkte göra något fint idag, så lägger upp bild på hur det blev senare om jag hinner. För vid halv 7 kommer Sanna, Lovisa och Emmie till Robin ( jag fick lägenheten för mig själv ikväll), för ikväll ska jag ha förfest sen blir det utgång för första gången på två månader. Så hoppas att ni får en jätte bra kväll, för det ska jag ha.



Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0