Our first day in sun

Idag har vi antligen fatt sola lite och vi brande oss ocksa. Men det ar sant man far ta har i Thailand. Imorgon eller iovermorgon ska vi ta en hel dag och snorkla i havet, bland alla fiskar och sant mys. Da aker man bat till tre olika oar och snorkar. Och det ska bli sa underbart fint!

Jag sager bara, det ar inte sista gangen jag ar i Thailand. Jag kommer vilja aka dit igen och igen och igen. For allt ar sa vackert! Men det hande faktiskt en valdigt trakig och ledsam grej igar. Min "smarta" pojkvan, lyckades formatera om kameran med alla tre forsta dagarna i Thailand. Sa vi har INGA BILDER FRAN NYAR eller dom forsta tre dagarna. Mer an dom jag har pa min kamera. Och da blev det ledsamt, hehe. Men det enda jag tyckte var trakigt var alla harliga bilder fran nyarsafton. Men vad ska man gora, det ar bara att ta mer mysiga bilder.

Nu ska vi promenera langst stranden och sen hem och mysa pa balkongen.
Hoppas att ni haft en bra dag, miss you all. Pusskram, Alexandra



Solen kom fram lite idag sa idag blev det solning
\vid stranden for forsta gangen efter 3 dagar! 

 

Min  rod solbranda alskling, hehe.


Kommentarer
Postat av: Ajnur

Åååh, vad kul för er att vädret har börjat bli bättre!! :)

Hoppas ni får det underbart, och får massa färg!

Nu ska jag iväg och sola lite jag med, men får tyvärr nöja mig med solarium.. hehe ;)

2009-01-04 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0