Lunchat

Hej allihop!
Jag är nu hemma efter har lunchat med min pojkvän, vi har pratat & planerat lite angående lägenheten vi kollade på igår. Och som det ser ut nu så tror jag att vi kommer och ta den här ettan som ligger på torpa (riktigt centralt), läget är perfekt och sen kommer man att kunna göra lägenheten mysig. Jag är ju väldigt kräsen angående detta som de flesta vet, men jag får stå ut och denna lägenheten duger för ett tag iallafall, vi har ju bara tänkt och bo där tills sommaren. Sen hoppas vi på att vi kommer att hitta en fin tvåa som vi kan bo i ett bra tag. Men jag kommer iallafall få bo och leva tillsammans med Robin och det tycker jag är det bästa. Jag älskar att vakna upp brevid hans sida & så vill jag alltid ha det.
Han är mitt allt, min kärlek och min bästa vän.


Bild: jag och min kärlek i Thailand


Men i övrigt så känner jag mig lite bättre, det varierar lite emellan åt. Ena stunden känner jag mig ganska pigg och andra stunden är jag helt slut och vill bara lägga mig och sova för jag känner mig så matt. Jag har fortfarande lite feber kvar och känner mig illamående, men ändå måste jag pallra mig i väg till skolan vid två idag för att fortsätta med våran planering till balen som är den 20 Maj. Så hoppas att ni får en bra dag, Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0