Koh naug yang

Hej sunshine's.

Hoppas allt ar bra hemma i Sverige. Sjalv har jag och Robin det underbart i Thailand, idag missade vi ungefar en hel soldag eftersom vi akte flyg till Krabi idag. Men vart hotell ar jatte fint, speciellt utsikten. Men nu har vi tagit taxi in till Ao Nang och nu har vi precis atit pa resturang. Sen blir det kanske annu mer shopping och senare blir det mys pa hotellet.



Men pa varan sista dag pa Koh samui bestamde vi oss for att aka ut och snorka en hel dag till olika oar som heter koh naug yang och koh tao. Och det var verkligen helt fantastiskt att snorkla bland alla fiskar som har sa fina farger och sen pa tala om det sa var on koh naug yang det den vackraste on jag nagonsin varit pa. Sanden var verkligen vit och vattnet var klar blatt och sen att fa snorkla bland fiskarna det var en harlig upplevelse. Jag trodde jag skulle vara pa baten mer an i havet och snorkla. Men det var vart det! Jag vill bara tillbaka till den on, i love it. Men nu ska jag kila, vi ska kolla lite hotell pa natet nu. Miss you all!

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0