God morgon

God morgon sweeti's.
Hoppas allt är bra mer er.

Med mig är det jätte bra iallafall, har precis ätit frukost såhär dags. Men det blev en sen kväll igår, efter jobbet mötte jag upp Robin och några vänner på Kaffe paus, där de satt och fikade. Så jag kom direkt efter mitt jobb och efter det blev det film hemma hos Fidde, Fadil och Ajnur. Så vi var inte hemma förrens 02.30 och därför kände jag för lite sovmorgon. Men jag är inte alls så pigg idag, jag har jätte ont i magen och Robin tror att jag har feber. Skulle inte förvåna mig om han har smittat mig när han var sjuk för någon dag sen. Men jag hoppas inte jag är sjuk, för imorgon ska jag ha aerobics pass som måste göras. Ne nu ska jag lägga mig framför tv. Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Den rosa volangtoppen var på rean...98:-, tror den är slutspld:(

2009-01-25 @ 13:59:17
URL: http://everydayluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0