God morgon

God morgon sweetheart's.
Hoppas allt är bra mer er.

Med mig är det ungefär samma, men nu har mina halsmandlar blivit svullna också. Kan det här inte bara sluta, för jag orkar inte vara sjuk. Det är så tråkigt och bara sitta hemma, som igår jag drack grönt te och kollade verkligen på film hela dagen.
Sen satt jag och letade lägenhet för fullt, men det ser inte ljust ut på den fronten. Snart så kommer vi nog få ta en etta bara för ett tag, men jag vill ha en två. Men vad ska man göra? En etta i någon månad skadar väl inte heller, även fast jag envisar om att vi ska hitta en tvåa direkt och det har vi letat efter i flera månader nu och vi kommer ingen vart med de eftersom att det inte finns någon ledig tvåa. Men nu har älsklingen varit gullig och gjort frukost här åt oss, så nu är det dags för frukost. Hoppas att ni får en bra dag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis hur du känner dig, det är så seegt att bara vara hemma. Hoppas det blir bättre snart :)

2009-01-27 @ 22:37:55
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0