Flytta ihop

Hej allihop!
Nu kom jag precis hem efter en dag på praktiken, det var jätte lugnt på jobbet idag så det var väl lite tråkigt. Men det händer ju alltid, klart det finns dagar det är mindre folk och den dagen var idag. Men jag köpte med mig ett par stentvättade jeans tights från once iallafall, grymt snygga och sen blev det en vanlig svart lite längre topp från gina tricot.

Men nu är jag hemma i mitt andra hem alltså hos Robin och vi har precis varit på lägenhetsvisning här på gräshagen på en tvåa. Vi ska ju som sagt flytta ihop jag och min älskling, så vi hoppas på att vi får denna. Lägenheten är ganska gammal men det var ändå väldigt mysigt för oss två. Man kommer ju behöva måla och sånt, men klart det behöver man ju nästan alltid. Det är så typiskt mig och vara så kräsen också, men det är inte så konstigt när han bor så mysigt som han gör nu. Men jag skulle absolut kunna bo där utan tvekan! Men nu ska jag ut och gå en lång promenad, Pusskram. Alexandra ♥  


Därför är jag kräsen, för denna är hyfsat mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0