Ett riktigt fynd

Jag kollade precis klart på det senaste gossip girl avsnittet och det var som vanligt lika bra. Men jag måste bara nämna en film jag kollade på igår "seven pounds" hette den, det är en av dom bästa drama filmerna jag kollat på. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i slutet på en film som jag gjorde på denna. Jag kunde bara inte sluta gråta, den var så otroligt bra. Det är en film jag verkligen rekommenderar till drama älskare, fast den kan vara lite seg i början för det tog ett tag innan man förstod vad som hänt och så. Den måste ni bara se!

Och något jag inte får göra, gjorde jag ;)
Jag var bara tvungen att klicka hem dom här jätte fina skorna med volanger. Jag blev helt galen i dom, jag tycker dom är så snygga. Dom levereras till mig i slutet av januari, så nu är det bara att längta och vänta.


Ett riktigt fynd, endast 249 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer dem ifrån? :)

2009-01-21 @ 14:08:23
Postat av: Svar till anonym

Dem kommer ifrån halens, finns även i ljusrosa : )

2009-01-21 @ 14:58:10
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag har tittat på dem väldigt länge men inte riktigt vågat beställa dem. Ta gärna kort sen och visa hur dem sitter :)

2009-01-21 @ 22:59:47
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha, vi har visst beställt samma skor :) dom är riktigt snygga!

2009-01-22 @ 09:06:15
URL: http://sannamelvold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0