24 Januari

God morgon allihop!
Det blev inget mer bloggande igår som jag trodde att jag skulle hinna med. Men det gjorde jag inte, för jag hade fullt upp hela dagen. Men igår hade vi verkligen jätte trevligt och roligt här hemma hos "mig". Det blev en galen kväll iallafall, slutade mindre bra. Men så brukar det vara, förfesten är alltid bäst.

Men idag blir det lugnt för min del, måste hålla på med mitt aerobics pass jag ska ha på måndag. Så det är de enda mig förmiddag kommer gå till. Och vid 15.45 börjar jag jobba och jobbar hela kvällen till 22.15, sen blir det hem till Robin och mysa. Hoppas att ni får en jätte bra dag!

Bilder från gårdagen:

      Jag och bästa vän Emmie                        Emmie och Sanna

  
     Jag och Emmie                                        Lovisa och Sanna

Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är ju svin brun. Inte avundsjuk alls ;)

2009-01-25 @ 01:44:17
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0