15 januari

Nu börjar allt ordna upp sig, men än har man inte ställt tillbaka tiden. Just nu känner jag mig jätte trött! Men idag har vi kunnat sova ut och packa upp och tvätta kläderna och sånt tråkigt. Fast det är himla kul och kolla på det man köpt! Känns som jag köpte mer till andra än till mig själv. Haha! Men jag är ju snäll ; )

Och nu lämnade min bästa vän Emmie mig precis, det var så himla kul och träffa henne, har ju saknar ihjäl mig efter henne. Så vi har suttit och pratat lite och kollat på ca 1500 bilder som vi tog på resan. Sen kollade vi på två gossip girl avsnitt, jag älskar serien och får aldrig nog av den. Men nu ska jag fortsätta med alla bilder jag håller på och lägger upp på facebook från resan, så kika in där om ni vill se bilder från resan. Ha det så bra, skriver mer senare.



Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0