Söndagsmorgon

God morgon allihop! Jag vaknade av att baby gick upp först i morse vid halv 8 och börja väsna, sen kommer det två till och plingar på dörren och väsnar ännu mera. Så jag har inte kunnat sova, efter dom åkte. Haha, retliga är vad dom är! De ska nämligen till isaberg och vara där hela dagen, så dom lär nog få det riktigt bra nu när det har snöat ännu mer. Men snön uppskattas inte hos mig, för jag vill att våren ska komma nu.

Nu när jag ändå är uppe, tänkte jag promenera bort till sense och träna när dom öppnar vid 10.00 och köra ett konditions pass & lite styrka. Så det kommer bli en bra start på dagen, sen framåt eftermiddagen ska jag träffa Lovisa och ta en fika kanske och åka upp till A6. Men nu är det dags för frukost!

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0