Klippa mig

Kom precis hem, har varit en liten sväng med Lovisa. Vi åkte ner till Lindex, för jag ville köpa mig den randiga tröjan. Men den fanns bara i skyltdockan kvar och då fick man bara boka den eftersom de har sina kläder där i ett visst antal veckor. Så nästa vecka får jag den. Men istället blev det ett par svarta rosöronhängen.

Men tyvärr så kunde vi inte ses så länge, eftersom jag ska iväg och klippa mig nu vid 17.15. HJÄLP! Jag är nervös att det inte ska bli bra, men lång page tror jag det blir iallafall. Så denna gången ska jag inte ångra mig och bara toppa det, för nu ska det bli av så länge som jag tjatat. Men nu ska jag strax promenera bort till frisören.

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0