Happy valentine

Hej allihop! Idag har jag knappt kommit upp från sängen än, eftersom jag fortfarande är sjuk Jag lyckades sova till klockan ett idag och då somnade jag ändå väldigt tidigt igår. Så jag har sovit i över 12 timmar, men så är det ju när man är sjuk. Tur att man har en älskling som pysslar om en.


Och idag är det alla hjärtans dag och det blir bara en massa mys med Robin. Vi skulle egentligen ut och äta på resturang ikväll, men eftersom jag har 39 graders feber än så går ju inte det. Om bara febern kunde släppa så hade vi ätit ute, men vi bestämde att vi antingen skulle hämta mat från Dalbaffo istället eller om baby skulle laga någon god mat. Sen har både han och jag lite överraskningar också, det ska bli intressant (jag är alltid lika nyfiken. Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och vila ut, hoppas att ni får en mysig dag. För det ska jag ha med min älskling!

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0