God morgon

God morgon sweethearts. Det blev inget bloggande igår, eftersom jag låg och sov i stort sätt hela dagen. Jag har gjort allt för och piggna till och idag känner jag mig lite bättre iallafall. Fast jag har fortfarande gräslighosta, huvudvärk och är förkyld, så allt är som vanligt bara att febern är bort för en gångs skull. Så gårdagen var ingen händelserik dag, min dag bestod av film och tv.

Men idag måste jag ändå plugga en massa, jag har två prov denna veckan som måste göras bra. Så mycket mer händer inte för mig mer än att jag ska vila också. Och jag lovar er, det kommer bättre inlägg snart. Jag är sjuk, det är min anledning! Hoppas att ni får en bra dag.

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig! :)

2009-02-16 @ 12:33:06
URL: http://lisaellennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0