Friday

Hej allihop!
Nu är det äntligen fredag och jag har hunnit med lite smått och gott. Jag hade skola idag mellan 08.00-10.00 och direkt efter skolan begav jag mig för och svettas lite på sense. Och det var riktigt härligt med 1,5 timmes tränings pass! Sen var jag bara tvungen och belöna mig själv med en solning i solariöarna, för jag börja känna mig blek. Så just nu skulle jag behöva en hel makeover, ne men jag skulle iallafall behöva slinga mitt hår så man känner sig lite fräschare!


Annars består min dag av lite städning här hemma, jobba 16.00-18.00 på Once och kvällen är fortfarande inte helt bestämd. Det enda jag vet är att det kommer bli en lugn kväll, för imorgon blir det annat. Men hoppas att ni får en bra dag!

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0