Australia

Har legat framför tvn ett tag och kollat på Let's dance. Laila är så grym! Men nu har jag precis gjort grekisk sallad till maten jag och baby lagar just nu. Det blir kroketter, fläskfile, beasås, vitlöksbröd och grekisksallad! Och efter maten blir det film "Australia" som sägs vara så himla bra och det tror jag verkligen att den är. Någon som kan intyga det?

Jag skulle egentligen slingat mitt hår nu ikväll, men jag känner att jag orkar stå med det nu såhär dags. Så det får bli antingen imorgon eller på söndag. Sen ska jag ringa min frisör om klipptid, för nu ska jag klippa axellångt (page) som jag pratat om så länge. Så antingen blir det fint eller fult, det växer ju ut men det kan ta tid. Fast det är sånt jag får ta då!

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: jenny

Sjuuuukt bra film =)

2009-02-07 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0