27 Februari

Hej sunshine's. Min dag började med skola mellan 8.00-10.45. Sedan åkte jag och Emmie ner till stan för och luncha och det blev en god kycklingsallad och sen lite shopping och jag fick med mig en enkel pastellfärgad lila topp & en härlig vår väska (allt kommer ifrån gina tricot)



Och nu kom jag precis hem till hjärtat och jag kom på att jag glömt och säga att vi inte fick lägenheten som vi kollade på och som jag tyckte passade oss perfekt. Fast nu ska jag iväg imorgon på morgonen och kolla på en lägenhet vid cigarren, fast det är en trea. Som vi kanske har större chans och få, men vi ska iallafall kolla hur den ser ut och se om det är något som passar oss. Ne nu hinner jag inte sitta här mer, ska iväg och möta upp Mathilda för och sedan umgås med henne hela dagen och kvällen. Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha!

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0