1 Februari

God morgon sweetheart's.
Hoppas allt är bra mer er.

Med mig är det väl sådär, fortfarande super förkyld. Och det blev inte bättre att jag öppnade fönstret inatt för jag var så varm. Men det är sånt man får ta! Och idag ställde jag kl:09.00 för att bege mig ut på en lång morgons promenad. Sen nu har jag duschat och fixat i ordning mig lite. För nu ska jag och Robin åka till min mormor & morfar och äta lunch, det ska bli så mysigt. Vi har inte varit hos dom på jätte länge. Så dom kommer bli glada nu när vi kommer : ) Men annars återstår jobb ikväll mellan 15.45-22.15. Ne nu måste vi åka strax för vi ska göra lite ärrenden innan vi åker till Tenhult. Hoppas att ni får en trevlig söndag!

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0