SNÖ

Dagen innan julafton är det alltid mycket att göra och det är så himla mysigt nu när det är jätte mycket snö ute. Idag har jag massor att fixa känns det som. Men nu vid 10.00 kommer min bästa vän Emmie hit, då hon ska få sin julklapp (hoppas hon blir glad). Sedan ska vi gå ut och gå, äta en god frukost och prata massor. Senare vid 14.00 ska vi möta upp Sanna för en fika, trevligt . . .  Innan det ska försöka hinna med och städa, diska, handla, beställa blomarrangeman, packa ner allt jag ska ha med mig till Halmstad. För ikväll åker jag och min kärlek hem till hans familj i Halmstad och stannar där tills på lördag. Det kommer bli så mysigt att fira jul med dem i år igen. Hoppas ni får en bra dag, kärlek!


Fick förresten en tidig julklapp igår
av min älskade bror,
500:- på kicks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA!! :D kommer bli livets båtresa.

kolla va dom som fixar kryssningen skrivit då:

"Skulle det vara uppskattat om vi tog med sminköser, frisörer och ett gäng hunkar till en förfest ombord för bara er tjejer? Ett dansgolv bara för er en stund i början på kryssningen med tjejsnack, få proffsråd och som final på tjejfesten släpper vi in ett gäng hunkar som ni får slita kläderna av! U like?! :)"

HAHAHAH ja dööör :D

2009-12-23 @ 11:50:29
URL: http://maadeleineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0