Please, don't leave me.

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker till Thailand, det kommer bli så skönt att få sand mellan tårna igen, bli brun, få solblekt hår och ta massage varje dag och massa annat. Men något jag inte ser framemot är att det också bara är en vecka kvar tills min bästa vän Emmie lämnar Sverige i ett år. (tårar) Det känns riktigt jobbigt, men vi kommer hålla kontakten det vet jag. Hon är den bästa och i April kommer jag och hälsar på . . .


Please, don't leave me, I will miss you.

Men om ett tag kommer hon iallafall hit, det blir nästan sista gången bara hon och jag kommer ses. Fast jag ska allt sno henne från Kim några timmar dagen innan hon åker ; ) Vi får se vad vi ska hitta på idag, det blir nog en lugn dag iallafall. Senare ikväll blir det träning på friskis, sen kommer Elin och Jonatan hit och stannar tills på fredag. Ha en bra dag godingar, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0