Personlig almenacka

Kom hem för en stund sen från Emmie, vi pratade massor, kollade på film och gjorde fruktsallad. Men nu håller jag på och lagar mat till mig och min kära sambo, har lovat att stå för matlagningen ikväll och göra något avancerat. Vilket han inte tycker jag gör allt för ofta, men jag kan erkänna att jag faktiskt inte är jätte bra på att laga mat. Så vi får se hur min mat smakar sen när det är klart. Jag skulle behöva gå matlagnings kurs för och bli bättre... Jag och Emmie pratade om det för några månader sen, men har det blivit av? Nej! Haha.

Men idag fick jag hem min personliga almenacka
som jag har väntat på och jag är jätte nöjd!

Ha en jättebra kväll allihop, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0