Nyårsklänning

Hemma från jobbet nu . . . äntligen! Direkt efter jobbet åkte jag till Preem för och hämta ut min beställning från bubbleroom som hade kommit tidigare idag. Har ju som sagt beställt två nyårsklänningar, den andra kommer ifrån stylebystars. Fast "den lilla svarta" med snyggt mönster, inbyggd bh och hjärtformad ringning blev jag helt kär i. Så jag har faktiskt redan bestämt att jag ska ha denna klänningen nedanför, för den satt som ett smack. Åh, vad skönt att ha nyårsblåsan fixad!

Den kommer ifrån Blondinbellas kollektion
"Classifeid" finns att köpa på bubbleroom.se


Kommentarer
Postat av: Ajnur

Vad snygg den var Alle Balle!! Tror säkert den sitter skit bra på dig, som ALLT ANNAT! Du är braa, love

2009-12-19 @ 18:55:04
Postat av: Alexandra

taack stumpan :D

2009-12-19 @ 22:12:08
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0