God morgon

Sitter här med en varm kopp med grönt te, så himla gott. Tänkte strax åka ner till friskis för och träna ett konditions pass på crosstrainern (eller gå ut och powerwalka istället) Efter det ska jag till banken och fixa lite där, sen köpa den sista julklappen, slå in julklappar, laga mat och sen väntas jobb mellan 14.00-21.30. Man hinner verkligen inte med någonting om man inte går upp i tid, men nu de senaste dagarna har det känts som jag kan sova hur länge som helst. Ha en jätte bra dag allihop, kärlek!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha kolla du fick ändel jobb sen ändå ju :)

2009-12-22 @ 10:16:50
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: johanna

haha de förstår jag :) Alltid lika gött att få lite extra tider. Haha ja jag vet. Jäkla skit, blir så trött på att de jämt ska komma så olägligt ;) Ha de bra gumman! Puss

2009-12-22 @ 12:08:02
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0