FLYTTA

I mars/april flyttar jag och min pojkvän igen och denna gången till en mer central lägenhet. Den är ca 12kvm större än den vi har nu och är mycket mer öppen (vilket jag gillar), det är högt i taket, den ligger på torpa och vi har förstahands kontrakt på lägenheten också. Ett stort plus!

Den är mycket bättre helt enkelt tycker vi och det är klart det finns nackdelar med den också. Men det är sånt man får räkna med när man bor i en hyres lägenhet, allt kan inte vara perfekt som i en bostadsrätt . . .

Jag är iallafall jätte glad, men om en stund ska jag och Ajnur träna
kondition/styrka på friskis. Ha en jätte bra kväll, skriver mer senare.




Kommentarer
Postat av: Emma

Tröjan kommer från Gina Tricot och kostar 249 kr :) Ååh vad kul att du tyckte det, tack så mkt :)

2009-12-17 @ 21:58:37
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul med ny lägenhet förresten! :) På Torpa också, då blir vi ju nästan grannar ;)

2009-12-17 @ 21:59:29
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0