TUESDAY

God morgon, god morgon!

Idag fick jag sova ut ordentligt och nu har jag precis städat klart lägenheten. Ska ut på en morgons powerwalk snart, sen måste jag snabbt hoppa in i duschen och fixa iordning mig. För vid 12 ska jag möta upp min underbara vän Ajnur. Det blir en god lunch på stan och massa prat, jag har inte träffat henne sen studenten. Så vi kommer ha en hel del att prata om. Ne nu måste jag bege mig, dags för frukost först. Ha en toppen dag allihop!

















Bild: Jag & Ajnur på balen den 20 Maj.


Kommentarer
Postat av: Ajnur

Ja det vi var vi allt gumman. Och det var så kul att få träffa dig. Du är en underbar vän alex. Och dig vill jag alltid vara kompis med. Du kan prata med mig gummsan. Det vet du. Love you

2009-08-11 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0