Sunday morning

God morgon, god morgon! Jag har inte haft någon lust att blogga nu i helgen, men nu sitter jag här ändå. Det är ju trots allt söndag morgon! Jag har ju inte hunnit berätta om våran jätte trevliga middag med Mathilda och hennes pojkvän Ludvig i fredags. Vi hade det riktigt trevligt och det blev mycket prat, skratt och spel. De åkte inte hem förrens vid halv 2 på natten så det var trevligt.

Lördagen bestod av jobb mellan 09-40-14.10, efter det åkte jag och min kärlek upp till A6 och lunchade. Sen inhandlade jag mig ett par nya snygga träningsbyxor och en vattenflaska, skorna hann vi inte med eftersom jag velade för mycket. Så jag får köpa ett par i veckan. På kvällen blev det mys och film!

men nu idag blir det jobb mellan 14.45-22.15 på pressbyrån för första gången sen i början av juni, jag kommer nog inte ens ihåg hur man gör? haha, får hoppas att det löser sig. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Roligt med shopping

2009-08-06 @ 22:04:07
URL: http://lifeit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0