Vintage Stories

Inhandlade detta jätte söta linnet idag
och det kommer från kappahls nya kollektion "vintage stories". Och där brukar jag i vanliga fall aldrig gå in, men deras nya kollektion lockade mig och jag föll för detta linnet och lite till, kollektionen är så romantisk.

Kom hem för ett tag sen nu och har varit ute och gått i 1,5h. Och tyvärr blev det ingen tripp till solariöarna idag, men det får bli på söndag istället. För imorgon hinner jag inte med det, för jag jobbar på once mellan 11-14.00 och sen på pressbyrån 15.45-22.15. Och jag lär vara helt död efter många timmars arbete imorgon! Men nu ska jag mysa ner framför tv med min kärlek.

Ha en fortsatt trevlig fredag kväll,
för det ska jag ha. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0