Vårkänsla

Jag älskar våren, då man kan sätta på sig lite härliga vår kläder och ett par solglasögon. Men tänk vad fort den sista tiden kommer gå i skolan, det är helt sjukt snart tar jag studenten, fyller 19 år och jag kommer förhoppningsvis ta körkort detta året också om jag ser till och börja snart.



Men i morse vaknade jag av att min älskling kom och gav mig hejdå pussar för han ska iväg på träningsläger hela helgen, så vi ses inte förrens på söndag. Första helgen i lägenheten, är jag helt ensam.

Så efter skolan bestämde jag mig för och gå hem, så det fick bli min promenad idag.  Men nu blir det jobb på once mellan 13.00-18.00, sen ska jag och Emmie umgås resten av kvällen och ha myskväll. Ha en toppen dag, Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Miranda Fyrpihl

Hej! vart skulle din pojkvän på träningsläger? Min är i Malmö förstår du så funderade på om de kanske spelade i samma lag, så jag sitter med ensam i lägenheten i helgen :) Ta hand om dig!

2009-04-04 @ 10:37:44
Postat av: svar till miranda

Min är i göteborg : ) ha det bra.

2009-04-04 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0