Vakna med the voice

Ny vecka och idag är det vals, vett & ettikett som står på schemat i skolan.
Gick upp tidigt idag och satte på tvn och kollade på "vakna med the voice" och det är alltid lite underhållande och kolla på det på morgonen istället för och stressa ihjäl sig som jag brukar får göra. Så idag är det tre rätters middag i skolan och taggning till balen den 20 maj och studenten 12 Juni. Men efter skolan blir det träning på sense & sola som jag egentligen skulle gjort igår men aldrig orkade. Man måste fixa brännan till balen inte sant?

Ne nu måste jag gå ut utanför , för strax kommer Emmie
och hennes pojkvän och hämtar upp mig.
Hoppas ni får en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0