Sunday morning

God morgon allihop!
Nu är helgen över och det känns som jag inte har hunnit med så mycket som vanligt, eftersom jag jobbar i stort sätt varje helg. Men vad gör man inte för pengar? fast jag hade inte tackat nej till lite fritid, för denna månaden har det varit allt för mycket jobb. Men nästa månad kommer bli mycket bättre.

Men gårdagen bestod som sagt av jobb hela dagen och efter jobbet träffade jag baby, Jocke och jockes flickvän Sanna. Första gången hon och jag sågs, men det kändes som vi hade känt varandra hur länge som helst. En toppen tjej var det! Idag ska jag börja dagen med en mysig frukost med baby i sängen, sen ska vi bege oss ut på en powerwalks promenad i 1,5 h. Men nu är det dags för frukost,

Hoppas att ni haft en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0