Modevisning

Är nu äntligen hemma efter en hård dag, dagen började med att vi samlades vid 09.30 och sen har vi gått igenom modevisningen flera gånger så allt ska sitta. Sen började allt närma sig och det blev dags för sminkning & hård fixning och sen blev klockan tillslut 14.15 och modevisningen var igång. Det var mycket roligare och gå än vad jag trodde det skulle vara. Något man kanske ställer upp på igen ;)  Mathilda & Dariya har gjort ett riktigt bra jobb med deras projekt arbete.

Men slut pratat om modevisningen, just nu sitter jag iallafall på balkongen och
njuter av värmen, äter ben & jerry glass och läser veckans sofis mode.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar verkligen det här med att du lägger in bilder, då får man en bättre blick på hur din dag sett ut.



Jag såg faktiskt dig och din pojkvän på stan härom dagen, ni såg ut att vara ett jättefint par!

2009-04-29 @ 17:38:59
Postat av: darya

gumman du var riktig grym puss

2009-04-29 @ 19:14:24
URL: http://daryaft.blogg.se/
Postat av: svar

Svar till anonym: va bra, jag får fortsätta med det då : ) kul att du gillar det. Hehe, antar att det var när vi skulle luncha .. Tack så mycket iallafall!



Darya: tack : )

2009-04-29 @ 20:21:41
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: elin

vad roligt! Det är riktigt kul o gå catwalk:D

Vad var det för visning?:)

Missa inte SPRING INSPIRATION DEN 16 MAJ:) på MUNKSJÖBRON:)

2009-04-30 @ 18:41:33
URL: http://hubbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0