Söndag

Helgen är över och det har varit den bästa helgen på länge. Gårdagen började hemma hos mig med några vänner, sen gick vi vidare till magdalenas 18 års fest och sen blev det klubb enkelt och sist centrum. En otroligt lyckad kväll, tack för en underbart trevlig kväll tjejer!

Idag har jag bara tagit det lugnt, sov hos Robin inatt så kom hem från han vid tre tiden. Var tvungen att åka hem och städa lite innan mamma och pappa kom hem från pojkvännens föräldrar. Himla mysigt att dom har varit en helg tillsammans och kul hade dom haft! Men nu skulle jag egentligen träffat Jonna och gå ut och gå runt munksjön, men så blev det inte för hon kunde tydligen inte nu. Så jag ska ta mig och promenera själv och sen ikväll ska jag till Robin igen. Men hoppas att ni haft en bra helg, för det har jag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0