Onsdag

Hej allihop! Idag började man skolan kl:10.00 och slutade vid 14.00 ungefär, så det var ingen lång dag. Skönt det! Men efter skolan åkte jag och Lollo baby till A6 och kollade lite, hittade en super mysig kofta på bikbok. Men den fanns inte i min storlek, det fanns bara i st M och L och jag behöver XS. Retligt, men jag skickade iväg ett sms till min pojkväns syster som jobbar på bikbok i halmstad. Så hon skulle kolla imorgon om dom hade den där! Det vore kanon isåfall, för jag vill verkligen ha den.

Men nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, legat framför tvn. Kollade på en film innan "step up" heter den. Dans filmer älskar jag, man kan kolla om och om på dom. Och själv har jag faktiskt slutat dansa kan man säga, fråga mig inte varför. För jag vet inte, men jag älskar att dansa. Det är en del av mig, men nu har jag bara tappat glödet. Så är det ibland! Men det kanske kommer tillbaka någon gång, men när vet man aldrig. Och nu kollade jag precis klart på avsnitt 4 av gossip girl, i detta avsnittet stör man sig verkligen på allt. Längtar redan tills avsnitt 5 kommer ut. Men hoppas att ni haft en bra dag!

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0