I'm home

Nu är jag hemma från min praktik, har jobbat mellan 11.00-18.00 idag. Sen lunchade jag med min älskling idag, vi tog tacobuffé på claras. Det var hur gott som helst! Mysigt att han och jag kan luncha, för det har inte precis så att vi har haft tid med de innan när han har jobbat, men nu går han i skolan och har massa tid för att luncha. Förutom när han pluggar!

Men nog om det, dagen började med ett bodystep pass + ett styrk pass kl:08.00. Jag trodde de skulle vara bodypump, men jag hade fel det är på torsdag vi har det. Sen var det bara iväg till praktiken och nu är jag hemma, men jag glömde min mobil på jobbet så får inte den förens imorgon kl:13.00 (det känns verkligen att något fattas när man inte har mobilen hemma). Men ikväll blir det mys med Robin, vi ska nog laga något gott och ha det mysigt. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Pusskram,
 Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0