Helg

Hej allihop! Redan helg och det är fredag. Och jag älskar fredag, för då vet man att man ska ha ledigt och att man kan sova hur länge man vill. Det är precis vad jag gillar! Men idag efter skolan åkte jag och Emmie ner till stan för och kolla lite, jag köpte mig den fina cerise rosa kjolen från Gina tricot och Emmie blev lika förälskad i min volang klänning som jag köpte i tisdags, så hon köpte en sådan också. Efter stan begav vi oss till friskis & svettis och tränade på gymmet, det blev vanliga; kondition och stryka.

Men nu har jag precis duschat och ätit världens goaste pasta sallad. Den får man aldrig nog av, mammas special. Nu ska jag lägga mig framför tvn lite och sedan hoppas jag på att Mathilda kommer hit innan vi ska förfesta, sen blir det utgång för våran del ikväll. Hoppas att ni får en riktigt trevlig fredag!

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

hej sötnos! köpte också den underbara kjolen i fredags ;) o olivia köpte den i grått :) hehe! pusspuss

2008-09-21 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0