God morgon

God morgon allihop! Vaknade upp hos Robin idag och jag är fortfarande här. Och jag har precis kollat på första avsnittet av säsong 2 av Gossip girl och jag kan bara säga: sjukt bra! Jag vill se andra avsnittet nu, men det lär ju ta en vecka innan jag få se det. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.

Idag börjar jag min praktik kl:13.00, skönt att få lite sovmorgon. Sen efter jag har jobbat, ska jag åka till sense och träna lite konditionträning och styrka. Men hoppas att ni får en bra dag!

Pusskram,
Alexandra



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bli väldigt glad om du svarade vart du laddar er texten eller avsnitte ifrån?

2008-09-02 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0