God morgon

Äntligen är det fredag och ännu en helg. Började skolan idag kl:08.10 , sen slutar jag 10.45. Men nu är det så att vi har flyttat vårat "projektarbete" vi håller på med balkommetén, så nu börjar den 13.00 och då slutar jag 14.00 typ. Men jag ska bane mig ta tag i det och säga att vi ska ha den på onsdagar som den var lagd innan, för jag får vänta i 2,5 timme på fredagar innan den. Och likså på torsdagar och det är mindre kul. Så vem vet jag kanske får min vilja igenom, eller?

Men efter skolan ska jag möta upp min kärlek, så ska vi gå på stan en sväng och kolla lite. Jag hoppas på att jag hittar ett par snygga jeans, men jag är ju väldigt kräsen när det gäller jeans. Så risken finns att jag inte kommer hem med några idag. Men senare idag ska jag försöka hinna med och träna och sen ikväll ska vi äta middag här hemma hos mig med min familj, det blir någon god middag + kräftor och sedan massa mys och prat. Det kommer bli en himla mysig kväll, hoppas att ni får en bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0