God morgon

God morgon allihop!

Sitter här hemma hos Robin, ska strax hoppa in i duschen. Sen ska vi äta frukost tillsammans och fixa i ordning oss lite, sen börjar jag jobba kl:11.00-18.00. Fast idag måste jag gå tidigare eftersom jag själv jobbar idag på jsödra och det har tydligen varit inbrott där igen. Så det lät inget vidare, blir jobbigt och bära upp alla saker igen. Men nu är det som det är. Efter j-södra idag, ska jag åka hem till Jonna och sova där. Eftersom imorgon åker vi till ullared med hennes mamma och hennes vännina så det kommer bli en mysig dag. Men nu är det dags att hoppa in i duschen, hoppas att ni får en bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0