Fikat

Nu har jag varit och fikat med min kära barndomsvän Jonna, vi har ju som sagt alltid lika mycket och prata om. Så vi har suttit och pratat i 3,5 timme. Himla trevligt har vi haft det! Och jag blev så sur; jag beställde en varm choklad och en varm macka. Och jag hoppades på att den varma mackan skulle vara god. Men självklart var den inte de, det var stark senap i den istället för smör och det hade dom inte sagt något om. Och jag blev inte glad, fy sjutton vad äcklig den var. Så det blev bara en varm choklad för min del. Men sen när vi väl skulle börja röra på oss och åka hem, så öste regnet ner och när jag kom hem var jag dyng sur. Jag kunde krama ur mina byxor och det bara rann vatten ur dom, men sånt är livet. Resten av kvällen ska jag tillbringa med Robin, han kommer och hämtar mig vid 9 tiden. Så ska vi åka hem till honom och kolla klart på filmen som vi började se igår kväll. Jag somnade igår så vi får kolla på den sen ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0