Tufft pass

Kom hem för ungefär 20 min sen från sense och nu har jag precis duschat. Och jag kan säga att det var riktigt skönt med ett bodypump pass, men det kändes fortfarande i musklerna efter passet i måndags. Men det är så det ska va, det ska vara tufft! Annars vad är meningen med att träna? Men nu ska jag ha lite minispa och bara koppla av lite innan jag åker till min älskling. Vi ska ha en mysis kväll &  bara ta det lugnt. För imorgon blir det ingen skola för min del, eftersom jag ska iväg till dietisen och tala om min gluten vid 09.00, så hinner inte med skolan eftersom vi bara går mellan 08.00-10.45. Det tar ju ungefär en halv timme för mig till skolan , så ja det funkar inte. 

Men glömde nämna tidigare idag att jag köpte mig denna gråa spets klänningen idag. Och jag har skrivit om den tidigare för ungefär två månader sen. Men nu har den äntligen kommit in igen och nu är den min! Jag älskar den, klänningar får man aldrig nog. Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nee, klänningar kan man bara inte få för mkt av. Den klänningen är jättefin ! :)

2008-10-09 @ 22:08:29
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: Louise

haha sjukt alex, en sån har jag med, nu har vi två likadana klänningar ;D

2008-10-10 @ 13:16:21
Postat av: svar till louise

Haha, i love it. Skulle köpt den tidigare, men då fanns den bara i st S och jag behövde st XS + att dom jäklarna sa att den inte skulle komma in igen men det gjorde de :D

2008-10-10 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0