Studiedag

Dålig uppdatering, men jag har inte riktigt varit på topp. Jag har varit så förkyld och hängig, så jag har knappt orkat göra någonting. Både min familj och min älskling är lite hängiga så det har väl smitat av sig. Men idag vaknade jag upp hos robinälskling, det blev en mysig morgon med frukost och film. Sen lagade vi mat och låg och myste, men framåt efter middagen åkte jag hem och vilade.


Men nu är jag här igen, sitter och kollar på desperate housewives nu. Man får aldrig nog av det och innan det kollade jag på Ugly betty. Så man kan säga att det har varit en "film och tv dag" idag och såna dagar borde man ha ibland när man bara ligger framför tvn och tar det lugnt. Men nu börjar det igen, hoppas att ni haft en jätte bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0