Spinning/box

Hej allihop! Idag började jag kl: 08.00 med ett spinning pass och fy sjutton vad jobbigt det var. Spinning är inte riktigt min grej, för det första är det inte ens kul och för det andra står man eller sitter man bara på en cykel och trampar. Fast det är ju riktigt bra träning.


Bild: google Gossip girl säsong 2


Men nu ska jag sätta mig och kolla på två Gossip girl avsnitt och sen ska jag fixa en grej. Senare ikväll blir det box pass för mig och Elin, det ska bli himla kul. Vi tyckte det var så kul förra gången, så självklart ska vi gå idag också. Och idag fick vi med oss våra pojkvänner och pressfeldt och simon. Så det blir tufft idag! Hoppas ni får en bra dag,

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fanny och vanessa

Gossip girl är sjukt bra :D:D



kram justlikeus!

2008-10-26 @ 13:53:09
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0