Söndag

Hej allihop! Idag har det varit en riktigt seg dag, jag har legat i sängen och i soffan i stort sätt hela dagen. För jag har varit så himla trött och hängig. Men nu har jag precis kollat klar på en film som hette "ond aning" och den var otroligt bra. Man kunde bara inte sluta gråta i slutet, så hemskt. Den tycker jag att ni ska se om ni inte redan gjort det ;)

Men nu ikväll blir det en mys kväll med älsklingen, har inte umgåts med honom sen i torsdags. Så det ska bli himla mysigt, tända lite ljus och kolla på en film. Precis som en söndag ska vara! Ne nu ska jag ta tag i det här och hoppa in i duschen. Hoppas ni får en jätte bra söndag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0